expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, August 22, 2008

Life@matrix

Aku pn dh lupe brape bulan aku idop kat mtrx. What can I say is, bleh tahan jugak la. Amat beza ngn care blaja di skola dlu. Kene cari nota sendiri, x paham kene pg jmpe lecturer n tanye sendiri, n many more. Some people said, bdk2 SBP mostly akan terkandas bile masuk ipt. Statement ni kene betulkan la aku rase. Sebab, sume bakal mahasiswa x kn dpt survive di ipt kalau x berusaha. Back 2 da topic, uniform yg kene pakai d mtrk pn beza. Kene smart la. Btw, aku suke. Eh, lupe. Aku studi kat Kolej Matrikulasi Pahang. Amek sains fizikal. Exam pn dah nak dekat, jd tyme 4 struggle!!!!!!!!!

TQ

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics