expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, November 3, 2008

Teringat Ku Teringat...

Aritu, ade kenduri depan umah aku. Aku kat umah studi. Malas nk pegi. Hehehe... Balik je mak aku citer...

Mak: Kenal anak Sudin??
Aku: Kenal. Firdaus. Napenye???
Mak: Die dtg td. Tye mak "Iqbal ade kat rumah??"
Aku: Ingat lagi die kat kebal..
Mak: Die ckp "Iqbal dah sombong ye. X kenal sye dah..."

Hahaha... Sori la kawan. Aku ingat lg kat ko. Bukan tak menegur maknenye aku sombong. Ko kene pikir cmne idup aku dulu tyme skola rendah...

Dah la sume bdk laki jahat ngan aku. Aku kenal lagi diorang. Hamzani, Isa, n geng2 diorang. Sampai sekarang aku x paham nape la jahat sgt diorang ngan aku. Teringat lagi tyme skola agama. Hamzani punye cerita. Dalam kelas, aku duduk tepi tingkap. Pantang lalu tepi kelas aku, die ketuk kepale aku. sekuat hati plak tu. Celake.

Cerita si Isa. Die byk kwn n cekgu sgt syg kat die. Sume berkaitan sukan, mesti die yg cikgu pilih. Dari olahraga, hoki, bola sepak, sume die bolot la. Aku mendak sukan. N myb sbab 2 la die rmi kwn n agak berpengaruh. Selalu memperbodoh2kan aku even aku antara orang yg pandai kat skola n aku plak ketua pengawas kat skola. Selalu ejek aku. Geramnye...

Biar lah. Tu cerita zaman dulu2. diorang pun aku dengar cerite tah jadi ape entah. Rokok tersepit je kat jari. Isa 2 aku dengar SPM die x de A langsung. X mau gelakkan die. Riak namenye. Mungkin balasan Tuhan agaknye. Tapi 1 bende yang aku sure, kalau la ditakdirkan aku kene tendang matrix nanti, (mintak2 la x...) mesti diorang gelakkan aku.

Jangan mimpi nak gelakkan aku. Aku akan bertahan.

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics