expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, January 19, 2009

Anugerah Juara Lagu

Hari yang ditunggu-tunggu dah tiba!!!

AJL (Anugerah Juara Lagu) berlangsung dengan jayanya semalam. Sesudah 6 tahun aku terlepas AJL (duduk kat skola. Cg x kasi tgk. prep malam. kejam... (T_T) tambah ngn tyme kat plkn dulu) akhirnya aku dapat tengok dengan enjoynya semalam. Hahaha...

Performance mantap2 belake. Aku suka tgk performance yang last skali. Elyana ngn Kalis Rindu. Comel dowh die smalam. Hahaha... Cume agak x berapa senang tgk Faizal Tahir. Sampai 2 lagu dia dpt. Honestly, I don't like him and wish dat he would not win anything. Yes. Bile performance die, aku alih siaran. But sape aku? Aku bukan juri kn? Huhuhu... biarlah.

Keputusan diumumkan...

Persembahan terbaik : Sampai Syurga by Faizal Tahir (WHAT DA HECK!!!)
Vokal Terbaik : Sampai Syurga by Faizal Tahir (putus harapan... konfem die menang overall)
Lagu Etnik Kreatif terbaik : Persoalan Cinta by Farawahida (sodap bunyi erhu...)
Lagu Balada terbaik : Sampai Syurga by Faizal Tahir (mukaku kehilangan respons)
Lagu Pop Rock Terbaik : Lagu Untukmu by Meet Uncle Hussain (ye ye... lagu ni menang)

Ditunggu-tunggu.... Pemenang overall...

Hatiku berbisik : dah agak...

Sampai saat Ally, Cheryll n Faizal Ismail umumkan.....

LAGU UNTUKMU BY MEET UNCLE HUSSAIN!!!!!!!

YABBEDABEDU!!!!!!!!!!!!!!!!!

At list Faizal Tahir x menang overall... But memang lagu favourite aku pown. Tahniah Indie Band!!! Terus perjuangkan muzik Malaysia.

~mintak maaf ye fareez...~

1 comment:

fareez fadzil... said...

haha,,, perbezaan pendapat yng minor shj... :D

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics