expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Sunday, April 18, 2010

Kenapa rasa serba tak kena?

Assalamualaikum...

Hari ni memang rasa serba tak kena. Start pagi tadi. Lecturer aku suruh aku buat surat sebab aku tak hadir simulasi ko-k aku. Kena tunjuk sebab. Kalau tak aku fail dan kene repeat balik sem depan. Aku tak mau gagal. Tapi nak buat macammana. Hari kakak aku tunang clash dengan simulasi tu. Aku tak sanggup nak kecewakan kakak aku yang nak aku berada sama2 waktu tu.

Tapi lain masalah yang timbul...

Dan bende ni buat aku serba tak kena sampai sekarang. Aku buntu sangat. Alasan kakak aku bertunang tak boleh diterima katanya. Dah tu? Apa lagi alasan aku?

Semua ni aku rasa menyusahkan. Tapi aku yang pilih. Jadi aku terpaksa terima akibatnya.

Saat ni jugak aku rasa aku sangat jauh dari ALLAH. Banyak dosa aku lakukan. Mungkin juga sebeb kenapa aku rasa tak tenang sepanjang hari ni.

Sedih mengenangkan nasib diri aku....

1 comment:

Asri said...

ala siannyerr.. buat surat elok2.. then mintak kakak buat surat..and jadikan compliment tuk surat iqbal.. insya-Allah ok kot..

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics