expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, August 29, 2012

10 perisa aiskrim yang pelik.

Assalamualaikum...

Cuaca panas ni memang syurga dunialah kalau dapat baham aiskrim barang semangkuk dua. Pehhh... Aku suka strawberi. Dimana orang lain lebih sukakan coklat atau vanilla, aku prefer strawberi. Hipster sangat. Kahkahkah...

Kali ni jom tengok 10 perisa aiskrim yang pelik. Bila tengok, macam-macam perasaan. Loya, geli, tepuk dahi.

1) Perisa dakwat sotong - Jepun


Bukan je dibuat aiskrim. Tapi dah macam-macam makanan berasaskan dakwat sotong. =_=!

2) Perisa bakon (hirisan daging babi) -  Amerika


Sesungguhnya orang Amareka tak boleh meninggalkan babi dalam setiap makanannya. Berhati-hatilah... =_=!

3) Perisa kepak ayam goreng - Jepun *Gambar tidak wujud

Ayam goreng pun boleh.... =_=!

4) Perisa susu ibu - United Kingdom


Sekali tengok macam perisa vanilla. Sesuai untuk bayi baru lahir. *Tetibe je =_=!

5) Perisa foie gras (hati angsa) - Perancis


Foie gras ni makanan mewah kat Perancis. Tapi kenapa mesti dijadikan aiskrim... =_=!

6) Perisa Viagra - Itali


Warna dia nampak menarik. Aiskrim yang mampu menyetimkan lelaki. =_=!

7) Perisa Haggis (usus kambing biri-biri) - United Kingdom


Jadahnyaa.... =_=!

8) Perisa Akutaq (lemak haiwan, beri, gula, ikan rebus) - Alaska


Err.... no komen. =_=!

9) Perisa arang - Jepun


Ha'ah. Arang hak korang selalu buat BBQ tu. Adoii peliknya... =_=!

10) Perisa daging kuda - Jepun


Gambar atas tu bukan aiskrim tapi daging kuda. Cuba bayangkan aiskrim itu dengan warna yang sama. =_=!

Kalau makan aiskrim kat obersi, sila berhati-hati kang makan perisa yang pelik kang, muntah pulak. Haha...

1 comment:

Rozuan Ismail said...

euww.pelik bebenor.huhu.geli i tgk

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics