expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, May 7, 2010

Adamaya... BEST!

Assalamualaikum...

Dah lama aku tak update blog. Lagipun aku bukannya selalu ada idea untuk menaip. Lainlah cam otai bligger (BLIGGER pon bolehhhh.... blogger) macam die ni. Satu hari dalam 5 6 entri. Rajin sangat. Haha...
Sekarang ni aku bercuti di rumah. Tak sangka ada WIFI free kat sini. Makanya hari2 nak online pon boleh. Hahaha... shioknya hidup. Download pun laju. Tadi download ADAMAYA 10 minit je.

Cakap pasal ADAMAYA, cerita ni sangatlah best. Seronok tonton. Melihat Adam yang kendu lite2 dan Maya yang kiut gile2, diorang memang berjaya melakonkan watak couple dengan berkesan. No wonderlah ramai yang emosi bila si Dani tak habis2 mengejar Maya lagi walaupun dah 5 tahun berlalu dalam cerita tu. aku tengok pun geram. Hahaha... tapi tu hanya cerita. rilek sudah. Jangan emosi sangat. Haha... Sebab kat UKM pun aku tak de masa nak tengok, petang pulak tu, maka download adalah cara terbaik untuk aku menonton ADAMAYA. Thanks Internet Download Manager kerana memudahkan urusan download aku. (ceh, siap promot). Kalau ada yang nak dari aku, boleh je. Aku kasi je. Tak de bayaran. Supaya korang pon leh tengok bila2 masa kalau korang sibuk macam aku. (sibuk apenye?)
Sweet.... Semak ah ko Dani! :(



ADAMAYA ni stok je. Sebab sekarang ni prioriti aku adalah cerita Korea. Gila tol aku kalau Korea nih. Sekarang tengah tengok cerita ni:

Jumong

Rasanya aku terkedepan sikit. Sebab tak tayang lagi kat Malaysia. Harap-haraplah. Banyak lagi drama korea dalam simpanan aku beratur untuk ditonton.

Oh, next sem aku pindah kolej baru. Jadi, bye2 lah untuk Keris Mas yang mahal. Harap2 jimat duit aku lepas ni. Amin~

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics