expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Thursday, August 26, 2010

Cinta Terakhir

Assalamualaikum...

Woi! Hang dok main fesbuk watpa??? Sok mid sem la bebai!!!

Oh. Sori. Ku macam tepu otak malam-malam ni nak setadi. Beberapa jam lagi aku kena menghadap mid sem akaun dan penyelidikan operasi. Tak pe lah.

Berkaitan tajuk entri di atas, bukanlah berkaitan kisah cinta aku. Jadahnya aku nak mengalami cinta terakhir. Awek tak de lagi. Haha...

Actually, ni ialah lagu yang kerap aku dengar semenjak dua menjak ni. Lagu ni aku pernah dengar masa TV3 tayang cerita ILUSI kat slot Akasia pukul 6 setengah tu. Lagu itu kalau tak silap dinyanyikan Aiman, yang pernah masuk Akademi Nasyid kat TV9 dulu. Thanks Khai sebab kenalkan aku kat lagu ni. Cari lagu ni untuk karok!!

Dan lagu ni jugak yang buat aku feeling sentimental dan emosi seketika.

Kenapa?

Ada sesiapa yang tau kisah pelajar PASUM yang meninggal terjatuh dari blok? Jika tahu, jadi aku cadangkan singgahlah blog ni. Pemilik ni ialah kawan rapat arwah. Bacalah luahan hati beliau.

http://missbyah.blogspot.com

Ada jugaklah aku hampir nak menitik air mata.

Sabarlah.



Dengarlah lagu itu.

p/s: pemilik blog telah privatekan blognya atas sebab2 tertentu.

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics