expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Tuesday, August 3, 2010

Khidmat untuk pelajar UKM yang menghadapi masalah dengan monyet dan beruk

SAssalamualaikum...


Khas untuk pelajar UKM terutama yang tinggal di Kolej Ibrahim Yaakub dan Kolej Burhanudin Helmi...


Masih ada masalah dengan beruk dan monyet yang sering mengganggu dan menyepahkan bilik anda?


Jangan risau...Bantuan anda telah sampai!!!


Berita gembira bukan???

Sila lihat gambar-gambar di bawah...

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||
||||||||||||||||
||||||||||||||
||||||||||||
||||||||||
||||||||
||||||
||||
||
|


TARA!!!




Seleranya akak sorg nieh mkn monyet panggang~ (ok, nak muntah)


Jadi, anda tahu kepada siapa anda nak minta tolong bukan?


Ok, play safe lagi. Joking aja. No hard feelings okay... Aku memahami ini keadaan darurat, tak de bekalan makanan. Tapi kenapa kelihatan macam buat pesta bagai??? Bukankah dalam Islam dihalalakan makan binatang yang haram tetapi sekadar mengalas perut je. (kalau salah betulkan)

~kesian monyet-monyet tu. mesti diorg tak sangka diorang tu boleh dimakan~

2 comments:

Azizi said...

memang nampk mcm pesta...sbb ramai orang...tapi mereka sekadar merasa..ini merupakan sebahagian daripada latihan....

Azizi said...

memang nampak macam pesta...sebab ramai anggota yang terlibat... tapi mereka nie semua hanya terlibat dengan latihan sahaja, supaya mereka ini tahu apa yang perlu dilakukan semasa keadaan darurat... (kesian monyet nie kan...x sangka mereka akan dimakan...>>>>apa kata perkataan monyet tu digantikan dengan ayam plak...)

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics