expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, August 11, 2010

Rebranding blog

Assalamualaikum...

Lately aku rasa blog aku ni bosan. Dengan simple template yang tah pape tah. Semuanya gara-gara proses menghias yang aku lakukan pada tahun lepas menyebabkan blog aku caca marba. Hilang semua widget-widget yang dah lama bersama aku. Sebab tensen maka aku biarkan blog ni dan beralih kepada Wordpress. Ingatkan best. Rupanya lagi menambah tensen. Satu ape pun widget dia tak terima. Tensen!!!

Maka aku kembali berjinak-jinak dengan Blogspot ni. Planning untuk rebranding blog aku ni sebenarnya dah start sem lepas. Tapi kesibukan menjadi penghalang. Ni pun barulah ada masa sikit. Buat simple banner pengganti tagline asal iaitu "Biology and school uniform, they both share something common. They sucks!". Aku tukarkan kepada tagline yang pendek dan mudah. Boleh tengok kat atas tu. Btw, simple banner je. Baru reti guna photoshop. So please jangan comment bout my banner. Nanti bila dah reti aku buat lagi cantik dari itu. Hehe..

Dan juga aku ada menambah widget-widget yang lawa di mata aku. Campur-campur hasil blogwalking, dan poof! JADILAH KOKO CRUNCH! hahaha... Gurau je.

Maka hasilnya seperti apa yang anda lihat. Mungkin ada yang tak suka lawat blog banyak widget. Berat nak loading. Tapi aku tak kisah. Yang penting blog aku tak mainkan lagu otomatik pastu tak boleh nak stop. Busuk!!!

Oke. Masa untuk tido. Sok puasa kedua bulan Ramadhan. Jangan ponteng pose! Haha...

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics