expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Saturday, November 26, 2011

Memori Kanak-Kanak: Muzik

Assalamualaikum...

Secara randomnya aku teringat dengan subjek muzik di sekolah rendah. Dan terus aku teringat buku teksnya. Ingat lagi tak? Gambar kulit depan buku tu ada bulat besar, dalam bulat tu ada simbol-simbol muzik.

Ah malas cakap. Tengok bawah.


*sumber: google*

Buku teks ni kekal digunakan sampai aku habis Darjah 6. Hebat jugak buku teks ni sebab silibus dia bertahan dari zaman aku belum lahir sampai aku habis UPSR. 

Banyak lagu-lagu kanak-kanak dalam buku ni. Tapi aku dah lupa lagu apa yang kitorang nyanyi dulu.

Korang ingat lagi buku teks ni?

2 comments:

Rozuan Ismail said...

yang aku ingat cikgu muzik aku sangat garang

IQBAL ZARIN said...

subjek x masuk UPSR pon nak garang2. haha

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics