expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Thursday, March 8, 2012

Cermin Mata

Assalamualaikum...

Lama jugak tak menaip entri. Bukan sibuk. Tapi tak de idea.

Esok akan mencatatkan satu sejarah dalam hidup aku. Buat pertama kalinya sejak aku hidup selama 22 tahun di muka bumi ciptaan ALLAH ini, aku akan bermata empat.

Dalam erti kata lain, aku sudah rabun dan memerlukan cermin mata.

Tapi tak lah aku kena memakainya sentiasa. Aku perlukan cermin mata ni masa dalam kuliah je. Almaklumlah dah la tak da keberanian nak duduk depan dalam kuliah. Duduk belakang tapi kabur je slide.

Mesti nampak nerd, skema, dan lain-lain. Tapi kenapa ya aku tengok orang lain macam kacak/cantik kalau bercermin mata?



Sampai aku je pakai, mesti rasa.......



Benci betul ada dilema macam ni.

Apa-apapun, aku pilih untuk bercermin mata daripada menggunakan kanta lekap. Rimas, leceh, cerewet, dan segala yang negatiflah senang cerita. Haha~

Maaf, saya tak minat kamu...
Nampaknya aku perlukan carrot dalam makanan aku selepas ni. Moga-moga tak perlu sentiasa bercermin mata. Hehe~

~Dah ada guide untuk tesis. Boleh start menaip~

4 comments:

Rozuan Ismail said...

wah,selamat bercermin mata dan menulis.huhu

AsH ShiKaNo said...

skema but smart..haha

Yan Kah Luke said...

You may please visit to Malaya Optical

Stephanie Tan said...

Hi! just would like to tell you a great news! Malaya Optical is now celebrating 57th years anniversary, discount up to 70%! So, if you guys are interested on Branded Sunglasses, Sports Eye Wear, Progressive Lenses, Digital Lenses, etc, you may taking this first consideration!

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics