expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, March 2, 2012

Dapat PTPTN Boleh Joli? BITCH PLEASE!!

Assalamualaikum~

Musim kemasukan duit pinjaman atau biasiswa dah bermula. Maka ramailah yang share gambar ni:


Kann... makan mewah gila masing-masing. Oleh sebab aku pemegang PTPTN, maka aku tengok bahagian PTPTN.

BITCH PLEASE!!!


Ni situasi aku sebagai pemegang PTPTN.

EARLY SEMESTER


MIDDLE SEMESTER


END OF SEMESTER


Setelah dah ditolak semua yang perlu dibayar, duit baki yang tinggal kat aku hanyalah RM120.

Apa benda banyak sangat tolak aku pun tak tahulah. Da la nak bayar balik nanti tambah "bunga-bunga cinta" lagi. Kang tak nak bayar, mulalah ugut nak hantar kes ke mahkamah. PUII.... kang aku yang saman PTPTN kang.

Iklan pinjaman PTPTN memudahkan pengguna? Siapa percaya memang BODOH.

Siapa yang boleh hidup mewah dengan RM120 untuk sepanjang semester ni, tolong beri tunjuk ajar kat aku...

~sentap, sedih, nak tidur sampai malam~

2 comments:

AmalinaRahim said...

boleh tak, kalau nak tengok gambar SPA Student je? kui kui. larikkk

AsH ShiKaNo said...

betul tersangat!

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics