expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, July 20, 2012

Kebencian Di Pagi Hari

Assalamualaikum...

Dulu bangun pagi pun susah gila masa belajar dulu. Kuliah pukul 10 pagi pun merungut. Apetah lagi kuliah pukul 8. Dapat pahala free lecturer hari-hari. Tetiba aku teringat pasal lecturer subjek Etika Sains dan Teknologi (ah aku malas nak ingat nama rasmi subjek tu) lantaran style mengajar yang kuno (masih gigih dengan kapur dan papan hijau) dan nak segala butiran yang keluar dari mulutnya dicatit dan dijadikan report mingguan. Memang sepanjang masa itu dah banyak pahala dia tuai.

Sekarang pagi-pagi, bangun pukul 5 pun ok je. Rutin harian aku sejak kerja macam ni la. Mengejar bas Rapid yang tak Rapid langsung. Sakit hati.

Tapi, pagi-pagi ni yang boleh buat aku moody ibarat pompuan yang asyik emo then salahkan period yang datang padahal dia tak period pun haritu, hanya ada satu je sebabnya.

SAKIT PERUT.


Sakit perut nak terberak. Sangat menyakitkan hati. Sebab dia datang masa aku da siap-siap nak keluar pergi tunggu bas. Tak bagi peluang. Tak ke celaka tu. Da siap-siap pakai smart pergi kerja, dah nak kena tanggal balik.

Banyak implikasinya. Hari ni, sebab sakit perut, aku tertinggal pass masuk opis, aku lewat naik bas, aku tak sempat beli nasi lemak, aku kena makan kat kantin Felda yang mana makcik kaunter caj aku mahal gila hanya untuk nasi putih dengan lauk terung, dan sebagainya.

Semua sebab sakit perut.

Mesti semalam makan banyak gila. Semalam bos belanja makan kat restoran yang mahal. Itu nanti aku stori.

Ni kalau sakit perut lagi dalam opis ni pass mana aku nak rembat ni....

3 comments:

zacky786 said...

hahaa ksimpulanye bgon awal pg.. membuang dlu bru brsiap g kje yer..

IQBAL ZARIN said...

feeling tu x dtg masa org nak membuang. mase x nk tu la dia datang. cilake itu. haha

Anonymous said...

hai.









bai.

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics