expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Saturday, July 23, 2016

Wind Orchestra SBP ke 18

Assalamualaikum...

Quick introduction.  Waktu aku baru menjejakkan kaki ke sekolah menengah (Aku SDARian), aku join Wind Orchestra sebagai aktiviti kokurikulum aku.  Malangnya aku quit lepas Form 2 sebab.... Well.... Senior aku celaka.  Dah.  Tu je.  Haha... Tapi minat aku tak pernah padam.  Aku suka dengar orchestra lepas tu.  Aku suka tengok performance wind orchestra.

Jadi aku amat excited bila dapat tahu edisi kali ini (kali ke 18) akan berlangsung di UKM.

Simple explanation.  Pertandingan Wind Orchestra antara SBP di Malaysia ni dah wujud sejak 1997 (maybe?) dan hanya terbuka untuk SBP je.  Tahun berapa tah penyertaan terbuka untuk Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT). Ok boleh search sendiri.

Ni jadual sepanjang berlangsungnya pertandingan ini...


Aku harap dapat apply leave untuk tengok event ni nanti.  Harap harap boleh lah.  Hihi...

Happy weekend.


No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics