expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Thursday, December 11, 2008

My Dinner

Seperti yg dijanjikan, aku nk stori pasal dinner aku pada hari Ahad, 30 November 2008. (Lusanya dpt result exam...)


Dinner ni sebenarnya lebih kpd exam dimana kami pelajar sains fizikal yang dah amek Dinamika Kemahiran semester lepas akan diuji sejauh mana adab kami ketika di meja makan. Aku menanti saat ini kerana aku bleh la makan puas2. Tapi 1 je yg aku pikir.


Kenyang ke kalau terlalu menjaga adab sangat???


Hahaha...


Jadi pada malam itu aku bersiap sehensem mungkin walaupun aku x hensem mane. Kakaka... Tapi bergaya jugak la ngan kasut baru, jam baru, hpon baru... Eh. Hpon pinjam org punye. Nk amek gambar. Mekasih Syaafiq, penaja hpon aku untuk 1 malam.


Malam tu aku diberitahu menu makakan kami pd malam 2 ialah menu masakan cina. Aku dah berangan dapat makan dim sum, sarang burung, bakuteh... Eh. Bakuteh 2 haram la. Sori2... Sampai je dewan, agak kechiwa bila tgk menunya...



  • Nasi goreng cina
  • Sayur sawi (masak ape tah)
  • Udang masak masam manis
  • Bergedel
  • Wantan goreng
  • Sagu gula melaka
  • Jus oren

Paper pun, bukan x bersyukur. Haha.. aku kenyang gile malam tu. Yg penting, aku pakai chopstick. Kakaka.... x la pandai sgt.

~nanti aku sambung~

2 comments:

fareez fadzil... said...

makan beradab mmg susah nk kenyang,,,
especially kalo mknn yg susah nk di'handle' wif fork and spoon...
>rindu bergedel<

IQBAL ZARIN said...

makan stik kn???
kalau x beradab,
aku bantai ngn tangan je...

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics