expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, December 3, 2008

Perkara penting

X penting mane pun. Saje nak gabrakan anda. Hahaha....

Neway, I have sumthin 2 tell you guyz...

Menjawab Soalan Un

Tq Un sebab komen post aku pasal result PSPM aku. Pasal soalan ko berkenaan tendang menendang ni, memang ada. Takkan ko da lupe kot? Cikgu Norliza pernah cakap maybe. Seingat aku la. Cara tendang budak ni camni, ia mengikut pointer yang kita dapat selepas exam. Sesudah pointer diperoleh, student mtrx dibahagikn kpd 3 kategori:

  • LULUS (pointer 2.00 - 4.00)
  • LULUS BERSYARAT (pointer 1.50 - 1.99)
  • GAGAL BERHENTI (pointer 0.00 - 1.49)

Yg lulus HEP (hal ehwal pelajar) x usik. Hahaha... Student yg lulus bersyarat dinasihatkan supaya berhenti. Tapi kalau nak stay jugak, study harder. For me, x de istilah study smart bg diorang. Kene struggle jugak. Yang gagal ni la kene kick. Petang semalam jugak diorang kene berambus dari kolej. So, mengikut pointer aku, aku selamat. Hehehe...

Any komen???

To Achan

Tq also 4 you 4 always tagged me. (Btol ke grammar aku ni???) But 4 this tagged question, aku rase aku x kan bwat la chan. Sori sesangat. Bcoz i'm not sexy n I do not want to be sexy. Or even I have that pics, its 4 my privacy not public. So,

GOMENASAI!!! DESOLEE!!!

To someone...

Aku x sebut nama dia. Juz nk luahkan perasaan je. Aku harap ko tolong la respek sikit dgn aku. Aku tau la ko pandai. Aku ni student mtrx je. Ko kt UTP. Fine la kalau ko nk sgt merendahkan aku tapi pahal lak ko nk wat kt friendster??? Memang ko pandai. Kalau aku lwn ko pun aku kalah x kire la gune badan atau mulut coz ko pun debater kan. Tp pliz la. Tolong la respek sikit perasaan orang lain. X de sape nk hormat ko kalau ko x pernah nk respek org lain. Kepandaian ko pun pinjaman ALLAH je. Jangan suke sangat pandang aku mcm pandang ngan x de mata. Punye la DOUBLE STANDARD ko ni.

Nak tau sape??? Tye aku sndiri la. SMS aku ke, emel ke,...

~sometimes being immatured is my special defence~

Sekian...

3 comments:

Un Phat Lee said...

ok2...sdh faham...
btllah...kne buang...
kalo x capai certain pointer
but diorg blh gk kn request...
transfer form 1 year to 2 year.

wuih...marah sungguh mu kt 'someone' tu...
who is he?
nvr mind....hehe.

so lps ni ko target nk jd ape ni?
ambition?
n ko nk g u mane?

Anonymous said...

sape la DEBATER yg duk kt UTP tu???
teruja2 aku nk tau

IQBAL ZARIN said...

To un

Transfer tu tyme awal sem 1 je bleh. But aku rase mcm wasting tyme je. tapi dah diorg x bleh bwk 1 year baek la tukar ke 2 year kn?

'someone' tu aku rase ko memang tau la sape. Terang2 aku kasi klu kt ko. Pikir sendiri ek?? hehehe...

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics