expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Thursday, September 22, 2011

Aku belum matang

Assalamualaikum...

Aku suka hari Sabtu dan Ahad. Sebab pagi-pagi ada kartun.

Aku suka tengok kartun macam ni:







Aku benci tengok kartun macam ini:








Sejak kecik sampai sekarang aku memang tak suka kartun-kartun yang banyak tunjuk keganasan dan terselit sikit-sikit agenda politik Amerika.

Yang Bleach tu sebab sampai sekarang tak habis-habis lagi anime dan manga. Bila tah nak habis aku pun tak tahu. Blerghhh~

Mungkin aku dah 21 tahun. Tapi minat aku pada kartun yang hanya sesuai untuk budak pra-sekolah dan 5 tahun ke bawah belum hilang lagi.

Lagipun aku suka benda yang comel. Orang kata kalau nak anak comel, banyakkan tengok benda-benda comel. Ye ke? Hehehe~

Buah hati pengarang jantung pun belum ada lagi. Dah fikir pasal anak. Hahaha...

Apa-apa pun, yang penting, mak aku tetap bebelkan aku setiap kali aku menonton kartun. Tak kiralah sama ada kartun yg aku benci atau tak.

"Dah bujang pun suka tengok cerita budak-budak lagi"

Dan mak aku bencikan Upin Ipin. Aku rasa mak aku ialah orang pertama di Malaysia yang benci Upin Ipin. Hahaha~

Apa salah kami mak cik??

5 comments:

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Xsmstinya suka tgok kartun xmatang bub aq pn suka tgok kartun p shin chan ngn doremon la hehehe...

Cik Ainie Lalola said...

aku suka tengok shaun the sheep..
kelakar.. hehehe

IQBAL ZARIN said...

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn: tu mak ai yg kate la. bukan ai. hahaha...

lola: aku jua suka. mst bgun pg hari sabtu dah tercatuk dpn tv. HAHAHA

syirah rasid said...

semua kartun kat atas aku layan. tapi aku dah 19 tahun! hahaha

ayah aku yg umo 40-an pon tengok kartun gi, pendapat logik yg dia bagi ; ' alah, kartun ni pon org tua yg create'.

=='

IQBAL ZARIN said...

syirah: aku setuju dgn bapak ko! hahahaha

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics