expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, September 14, 2011

Hudud

Assalamualaikum...

Terjumpa hot setaff kat Youtube. Tak de lah hot mana pun. Tak menaikkan trafik mahupun SEO.


Aku memang suka tengok orang kena pancung ni. Teringat lagi website OGGRISH.COM yang banyak tayangkan video orang kena pancung. Akibat terlalu banyak tengok sampai hilang rasa ngilu kat leher bila tengok video berkenaan.

Yang aku menyampah bila tengok komen video ni.


Klik untuk tumbesaran menyeluruh.

Senyum je aku baca komen dari Kafir Laknatullah ini. Haha... Yang komen ni bukannya tau pun hudud tu apa. Dahlah semuanya Islamophobia. Mana nak tau. Asal Islam sikit, keganasan.

Padahal umat kafir macam korang nilah lebih banyak membawa keganasan dalam dunia ni.

So aku harap yang carut-carut muslim ni agar dapat hidayah. Dan lagi satu, kalau nak hanjeng pak Arab tu, tak payah nak melibatkan agama. Cakap orang racist. Kau lagi racist. Bangang.

Hoi! Kau carut-carut pun bukan dia faham.

Pedulik hape aku? Ahahaha~

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics