expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Tuesday, October 26, 2010

Day 1: Numerical Method. Susah!!!!

Assalamualaikum~

Saja nak update blog. Sebab bila bukak blog mesti ada gambar obasan otak berulat tu. Menyesal pulak taruk gambar tu. Aku sendiri yang kembang tekak. Aigooo...... Tapi nak buang malas. Biar yang berkunjung tu kembang tekak pulak. Bahahaha~ Jahat gile aku.

********************************

Hari ni exam pertama aku. Kaedah Berangka atau Inggerisnya kita panggil Numerical Method. Satu-satunya subjek yang aku senang faham dan seronok buat latihan. Itu semasa sesi kuliah dan tutor lah. Tapi exam tadi....

WHAT DA HECK???

Jawab macam orang tak study. Umpamanya kau tak pergi kuliah subjek ni untuk satu sem lepas tu terus kau pergi jawab exam. Rasanya dah banyak dah aku study malam tadi.

Oh, kau study biasa-biasa je Iqbal. Ternganga lah kau jumpa uncle Ralston, Euler, Adam-Bashforth, bla3.....

Tapi bab awal-awal memang dah study pon. Datang lagi satu masalah dengan bab awal-awal ni. Kira-kira lepas tu tak dapat jawapan. Terbaiknya, soalan objektif ada 5 pilihan. Pilihan last sekali tu bagi aku macam celaka:

E. None of the above

Langsung tak terjawab~

Rasanya semua soalan objektif tu jawapannya E kot. Dah semua tak dapat jawapan.

Adoi... cammana nak naikkan pointer ni. Baru satu paper dah cam haram aku menjawabnya. Nak menghadap lagi 5 paper.

(T_T)

Positif je lah. Harap-harap ALLAH permudahkan laluan aku untuk lagi 5 paper.

Target: B- hingga C-

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics