expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, October 18, 2010

Semalam ku bermimpi...

Assalamualaikum...

Tajuk entri nak yang best je. Haha.

Sebelum terbangun untuk subuh, aku ada bermimpi.

Apa? Ohh... dont worry. Aku tak cerita mimpi buruk pun. Kalau mimpi buruk elok kita simpan sendiri kan? Tak elok cerita kat orang lain.

Macam ni kisahnya~

Aku mimpi jadi ahli bomba. WAW! Siap pakai uniform lagi.


Aku pakai uniorm ni.

Dalam mimpi tu aku bertugas dengan sorang lagi bomba. Cuma tak ingat muka dia siapa. Dan dia sahabat rapat aku. Siapa ya? Entah. Dah lupa muka. Tapi ingat-ingat ada cam muka member matrix aku dulu. Tak payah sebut nama lah. Femes lak dia karang. Hehe~

Kami sedang bertugas untuk menyelamatkan mangsa terperangkap dalam lombong bawah tanah. So kami pergi untuk bertugas. Pendek cerita, dah selesai bertugas, nak keluar la dari lombong tu. Sekali............



........................





Batu jatuh hempap sahabat baik aku...





Tengok belakang, aku gamam. Pergi selamatkan dia. Dah diam. Aku teka dia dah tak bernyawa. Aku alih semua batu-batu yang hempap dia then bawak dia keluar cepat-cepat. Diam. Tak de respon. Masa-masa macam ni lah pulak hanset aku berbunyi.

Sekali alarm soh bangun subuh daa~

Begitu lah mimpinya.

---------------------------------

Semenjak 2 menjak ni asyik mimpi pasal sahabat baik aku mati je. Kenapa ya?

Tak pe lah. Malas nak berat kepala hotak.

~pagi yang indah~


2 comments:

efa said...

salam...hehehe..ala...ceta tak abis....tak taw ending ceta tu...kekehkeh :)alarm tu kaco...kekekke...x pa...nnti mimpi lg pkai uniform tu...

IQBAL ZARIN said...

kalau boleh mimpi mende yg sama 2 kali. haha

thanks melawat...

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics