expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, December 27, 2010

Kerana diriku begitu berharga

Assalamualaikum...

Bukan nak heboh ke hape. Biasalah bila perasaan terharu datang. I mean it. Kerana diriku begitu berhargalah, aku rasa dihargai.

Apa kau merepek ni?

Nak stori la ni. Sabaq sket leh tak??



*************************************

Baru bukak blog tengah hari ni. Eh, follower bertambah sorang lagi. Cek jap siapa. Ada komen kat shoutbox. Erma namanya. Ini ayatnya:

dtg sini dan folo :P entry sume best2...

Erk? Entri best? Kembang hidung jap. Ehehe... Terima kasih ye.

Sebab dia dah singgah blog aku, maka aku singgah la balik.

Ni header blog dia. Cantik lagi dari aku punye. :P

Lagi sekali terkejut. Kenapa. Tengok gambar bawah.





Kalau tak nampak, klik la gambar tu.

Aku ke tu? Cam tak caye. Eh, link entri aku pasal orang berlagak pun ada lah. So konfem. Aku lah tu.

Sukanya bila ada orang buat entri khas macam ni. Terima kasih banyak-banyak ye ERMA. Tengok blog tadi, rasanya masih sekolah lagi kan? Belajar elok2 ok? Ikhlas dari aku. :))

Ni blog dia. Lawat ye. http://storeydunia.blogspot.com/#

~Jangan nak kata aku kepoh. Aku delete komen nanti~

3 comments:

Alynn Notnot said...

comellll nye abang iqbal niiii :D

p/s ; amacam, kmbg x hidung kaw? ;P

JEFRI said...

angkat kening sikit...-_^
peminat nampak...huhu...
slowly becoming abg ben iqbal lah nnti..
peace.

IQBAL ZARIN said...

alynn notnot: bontot aku pon kembang sekali. ok sok kene beli jeans baru sebab dah koyak. hahaha

jefri: OMG... (kipas2 guna tangan) hotnye aku... hehehe

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics