expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, July 19, 2010

Nak cantik ke nak bodoh???

Assalamualaikum...

Entri ini agak kotor sikit. Bukan kotor lucah! Tapi aku hendak bercerita mengenai perbuatan yang menjijikkan juga boleh aku anggap.......


SANGAT BANGANG DAN BODOH!!!


Nak tau apa??? Go through la! Hahaha...

Hari tu aku bosan-bosan mengadap laptop ni. Lepas tu aku pun saja-saja blogwalking. Terjumpa satu blog yang aku pilih secara random. Probability ialah... kira sendiri. Hahaha.... Then aku melihat satu entrinya yang memaparkan bagaimana orang-orang di Jepun menjaga kecantikan dan kesihatan mereka dengan cara yg aku katakan bangang dan bodoh.
Apa dia???

MAKAN NAJIS MANUSIA.

Nak muntah aku...


Tak mau upload gambar di sini kerana aku cukup loya dengan perbuatan itu. silap-silap 2 bulan tak lalu makan. Kurus aku kang. Tak payah beli JusMate. Hahaha... Dan aku pun tak mau orang lain loya dan muntah2 pulak.
Dalam bijak2 orang Jepun, ada jugak bangangnya. Apa mereka dah kaji ke apa khasiat najis manusia ni? (Eish... geli aku...) Sampai sanggup tadah muka kat bontot orang yang tengah berak. Pastu lumur kat muka ala2 scrub. Adeh... busuk tol!!!

Tu belum lagi yang dok lumur muka dengan darah haid la, makan plasenta orang bru pas beranak. Semuanya demi 1 tujuan. NAK CANTIK.

Meh aku nak tanya...

KO HENGAT KO TU CHANTEKKK????



I memg chantek uolls!!! X pakai papepon natural chantekk!!!


Hahaha...

Nak cantik senang je. Pergi berwuduk 5 kali sehari. Bersih wajah dengan cahaya keimanan. Sejuk bakal mak mertua. Hehehe...

~oh... solat asar jom!~





2 comments:

Unknown said...

wah..betol ke cm tu..terok gile..aku rela la x wat..

Anonymous said...

beauty lies in the eyes of the beholder :D

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics