expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Sunday, December 26, 2010

Another Lawak Konspirasi Yahudi

Assalamualaikum...

Sebelum korang baca dengan lebih lanjut, aku mintak sangat korang jangan percaya. Kalau percaya juga, haih~ aku tak tau nak cakap apa lagi dah.

Okay. Mari bergelak ketawa sampai meletup perut korang. Kalau kojol jangan salahkan aku. :P




JANGAN 'SUPPORT' RANCANGAN KEAGAMAAN ASTRO DAN MEDIA PRIMA!!! (AKADEMI AL-QURAN DAN IMAM MUDA)


**SEBELUM TU SAYA MOHON MAAF JIKA PERNYATAAN DI BAWAH TERKENA BATANG HIDUNG DAN ANAK TEKAK PEMINAT SIRI-SIRI BERIKUT. DIHARAP JANGAN CEPAT MELATAH..ISU INI BELUM DIKETENGAHKAN LAGI TAPI INSYALLAH SEMUA INI ADALAH QADA DAN QADAR YANG DITENTUKAN OLEH ALLAH DAN BUKAN KEBETULAN ATAU TAK DISENGAJAKAN...***


***SAYA DAPAT PUN SECARA TAK SENGAJA DARI WEB TEORI KONSPIRASI MANIPULASI INOVASI YAHUDI***
WAHAI PIHAK-PIHAK BERWAJIB DI ASTRO DAN MEDIA PRIMA.... KAMI UMAT ISLAM MEMOHON SUPAYA.... (jika terdapat sequel untuk rancangan ini)


Tukarlah nama rancangan IMAM MUDA kepada IMAM REMAJA, IMAM 1MALAYSIA ATAU SEBAGAINYA kerana, 'MUDA' dalam Bahasa Leshoto Barat Daya (Waw! Siap menuntut ilmu kat Leshoto!!) bermaksud "AKU SAYANG ISRAEL"


Tukarlah nama rancangan AKADEMI AL-QURAN kepada PONDOK AL-QURAN, PENTAS AL-QURAN ATAU SEBAGAINYA kerana, 'AKADEMI' dalam Bahasa Bolivia Zaman Neolitik (Bila kau pergi Bolivia zaman neolitik ni??) bermaksud "RASUL ALLAH PENIPU"


Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "A" pada logo Akademi Al-Quran dan "I" pada logo IMAM MUDA."A" bermaksud "AMERIKA GAGAH PERKASA MACAM OPTIMUS PRIME" (kipas susah mati Transformers dia ni) dan "I" bermaksud "ISRAEL AKAN TAWAN DUNIA DAN ALAM BARZAKH"!!!!! MasyaAllah


Terbuktilah bahawa rancangan Akademi Al-Quran & Imam Muda juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi dalam melemahkan akidah umat Islam. Mereka bijak menggunakan jarum dakyah mereka dalam rancangan keagamaan islam itu sendiri!!!! Walaupun 2 rancangan tersebut berlatar belakangkan cara hidup Islam, Agen2 Yahudi begitu bijak sekali menyelitkan unsur2 'mind-control' melalui minda 'sub-concious' untuk menyesatkan umat Muhammad di Malaysia!! Naudzubillah........


Diharap pihak pengurusan ASTRO dan MEDIA PRIMA dapat memberikan penjelasan kepada umat Islam di Malaysia tentang isu sensitif ini supaya kami dapat mengetahui siapakah dalam sebenar yang menjadi agen Yahudi di dalam syarikat penyiaran gergasi ini.... Jika nama rancangan ini tidak ditukar, kami umat islam di seluruh Malaysia tidak akan menyokong apa jua rancangan terbitan ASTRO dan MEDIA PRIMA termasuklah 'musim kedua' (jika ada) rancangan AKADEMI AL-QURAN dan IMAM MUDA.


LAGI SATU :


Baru2 ini Syarikat Apple telah melancarkan i-Pad, Sebuah 'gadget' canggih yang digilai sejak akhir2 ini. Diharap ikhwah dan akhawat semua dapat sama2 memboikot i-Pad ini kerana ia sebenarnya adalah agenda Yahudi. 'I' pada perkataan i-Pad sebenarnya merujuk kepada 'Islam'. Manakala 'PAD' pula adalah akronim kepada "PUSSY AND DICK"!!!!!! (Akronim konon. Pergi mampus!) Celakalah kamu orang2 Yahudi dan Nasrani!!!!!


Diharap pesanan ini dapat disebarkan secepat dan sebanyak yang boleh. Barang sesiapa yang telah terbaca artikel ini tetapi tidak menyebarkan artikel ini kepada orang ramai, nescaya Solat Sunat Dhuhanya menjadi makruh di sisi Allah (Kau ALLAH ke?) dan pemberian zakatnya tidak akan diterima oleh Majlis Agama Islam Thailand...... (Tak pe lah. Thailand tak terima, Malaysia terima. LOL)


Eh.... Lagi satu perkara penting : Maher Zain yang korang terkinja2 nak tenguk masa konsert kat KL arituh adalah seorang agen Yahudi berpangkat Marsyal Agong... Buktinya? Jiran aku yang bagitau 2 minggu lepas... Wallahualam...... (Tak memasal pulak Maher Zain kau fitnah)

Why me??


ANDA MENILAIKAN ADAKAH BETUL ATAU TIDAK..


***JADI KEPADA SESIAPA YANG BOLEH BONGKAR LAGI, SILAKAN, KITA KONGSI KAN BERSAMA***



OMG~ Sentap mak uolssss~


Begitu~ Imam Muda dengan Akademi Al-Quran pulak jadi mangsa.....

Sedikit info. Kalau nak tahu, (atau benda ni ramai dah tau) notes ni wujud sejurus selepas orang kecoh dengan kisah Upin Ipin dengan konspirasi Yahudi. Kat belah kiri blog aku ni ada entrinya. Boleh klik dan baca. Dan semua ini hanya LAWAK SEMATA-MATA untuk MENYINDIR GOLONGAN PARANOID YANG TERLALU TAKSUB DENGAN SEGALA MACAM KONSPIRASI YAHUDI UNTUK MENAKLUK DUNIA. Haha~ Kononnya parody la. Serupa macam kita tonton Scary Movie. Lebih kurang la.

Tapi, nak menyindir pun beragak la. Jangan main hukum Allah. Hukum Allah bukannya mainan yang korang leh beli kat Toys R Us. Tak baik. Bepada sikit. Dan lagi satu, jangan suka hati je nak fitnah orang yang tak bersalah. Kalau Maher zain tau la, silap-silap orang yang buat benda ni kena saman dengan dia. Ye lah, dah nama baik dia tercemar.

Apapun, good jokes. Boleh buat aku sewel ketawa sorang sorang.

Caye nak ketawa kuat kuat!


~Say "Hi" to my 100th follower, Dayana. Thanks for being my follower! Boleh jenguk dia kat sini: 
http://superdayana.blogspot.com/ ~

6 comments:

Faiz Tapit said...

hadooii... npe la ade bgsat2 cmni yek.. bodh betul... taksub sgt ngn mende alah tu smpai x reti guna otak dah...

Anyway,, good entri iqbal!

IQBAL ZARIN said...

lawak semata2 tu. lawak menyindir. haha. Tengs!

Unknown said...

hadoi...senang2 je die wat hukum ekk...

Jefri said...

sort of reverse psycho nih..isk3. tapi mcm over plak..well, no komen.

soutulmujahid.com said...

kahkahkah... mcm sial kan??? bodoh betol. jahil tahap gaban.. xde bukti sahih pon. sbb tu pengkaji teori konspirasi ni dipandang rendah oleh masyarakat

boleh baca kat sini:
Teori Konspirasi dan Kedunguan Segelintir Umat Islam

mesticun said...

mungkin logo syarikat maher zain ada logo illuminati.

# # Siswi terlampau Jaja gambar bogel !# #

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics