expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, January 20, 2012

Cuba Teka Bangunan Apa

Assalamualaikum...

Mari aku nak share kat korang beberapa gambar bangunan yang awesome gile.












Apakah ini? Apartment?

Bukan. PENJARA.

Ini bangunan penjara di Leoben, Austria.

Penjara? Mewahnya. Kalau aku, rela aku buat jahat. Dapat kemewahan macam ni. Tak payah susah-susah kerja berat.

Betul jugak. Walaupun penjenayah, mereka berhak dapat layanan seperti manusia. (walaupun masa buat jahat mereka tak pernah bertindak macam manusia)

Kalau kat Malaysia ada macam ni, ramailah yang sanggup buat jahat untuk tinggal dalam penjara mewah ni.

Sumber: http://conceptrends.com/2009/08/13/can-you-guess-what-kind-of-building-is-it/

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics