expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Sunday, March 6, 2011

Berhenti seketika

Assalamualaikum...

Sekarang dah bulan Mac. Sebulan lagi nak mula dah final exam untuk sesi ni. Rasa macam baru semalam 2011 menjenguk kita.

Oleh sebab itu, buat masa ni aku nak berhenti seketika dari berblogging (dan facebook, insyaALLAH). Aku perlu up kan semula pointer yang dah sipi2 je menghampiri syarat untuk di buang universiti. Dan juga untuk mengelakkan segala perbuatan aku dirumah yang tidak menyenangkan mak aku dikaitkan dengan pointer aku. ARGH~

So, lepas final,insyaALLAH aku kembali. Annyeonggi gashipshiyo~

3 comments:

Rozuan Ismail said...

jangan lepas ni ko update blog plak ye..hoho

IQBAL ZARIN said...

haha... kalau tetibe meroyan x leh buat ape. bawah sedar. :P

Princess Nur said...

good luck bro.. :)

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics