expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, March 21, 2011

Nikmat yang ditarik

Suka sangat tengok porn
Kalau buta nanti
Baru gelabah nak baca Quran



Suka sangat dengar lagu syaitan System Of A Down
Dah pekak nanti
Baru nak dengar nasyid



Suka sangat mencarut
Bila bisu nanti
Nak cakap Assalamualaikum pun susah


Suka sangat tunjuk jari tengah kat orang
Kalau kudung nanti
Nak pegang pensel pun susah


Suka sangat pijak kucing sampai mampus
Kalau kudung nanti
Nak pergi masjid pun menyusahkan orang



Suka sangat melancap
Bila mandul nanti
Padan muka bini kau mintak cerai



Suka sangat fikir benda jahat
Bila dah tak berfungsi lagi
Dah tak guna hidup

Sekian untuk peringatan bersama dan juga peringatan untuk diri sendiri. Assalamualaikum~

~mata satu tu bukan freemason~

9 comments:

Faiz Tapit said...

kah3... ingtkan ko ejen freemason

hilmi said...

jangan kata freemason, ajen amerika pun boleh jadi. telinga tu simbol telinga Obama. -zoul yazix

IQBAL ZARIN said...

ni tazkirah dipetang hari kot. hahaha

Rozuan Ismail said...

sentap kejap..bila la nak bertobat ni..

JEFRI said...

T_T nanges keinsafan....*tercampak seketika

IQBAL ZARIN said...

rozuan: yang buat entri ni pun sentap gak...

jefri: T_T nanges jugak~

EyToNeZ said...

best..entry utk mngingatkan..

+d.O.Y.A.h+ said...

bagus entry ni. nak like button! :)

IQBAL ZARIN said...

eytonez: same2 beringat...

doyah: x de laa... huhu... promot kt fanpages ko la. hehehehe

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics