expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, March 11, 2011

Erti nombor 2 di Google

Assalamualaikum...

Kembali update. Sewel sebab assignment membuatkan aku nak mencoretkan sesuatu di blog ni. Janji nak update lepas final aku mungkiri. Ciss~

Serabut seyh.

Sekarang aku tengah menyiapkan assignment investment aku. Aku perlukan data tentang cuti umum Malaysia dari tahun 2008 sampai 2010. Berzaman tu. Nak cari senang je sekarang ni. Pak Cik Google kan ada. Jadi aku pun mulalah menaip keyword.

"2100 malaysia holiday"

Damn. Typo.

Butang 'Backspace' ditekan sampai no 2. Sampai nombor 2 tu, aku perasan sesuatu dan terus terkeluar ayat WTF.

Apekahhh???


Rujuk gambar itu dibawah:

Klik untuk tumbesaran...

ARRRGGGHHHH!!!!!!

Filem dia mungkin tak cecah RM40 juta, tapi carian kat Google ni kalau convert ke duit RM, mungkin lebih RM40 juta. At least tercapai angan-angan dia.

~sambung buat asemen~

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics