expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, June 1, 2011

Masa aku Form 2

Assalamualaikum...

Korang tau tak? Masa aku 14 tahun yakni Form 2...
  1. Aku tak pernah pasang awek (Kau sekolah lelaki je semuanya)
  2. Aku tak pernah sentuh perempuan bukan muhrim
  3. Aku tak pernah ada Facebook
  4. My Precious Blog pun tak wujud lagi
  5. Aku tak tahu kondom tu apa
  6. Aku tak pernah hisap rokok
  7. Aku tak reti berfesyen Emo, Gothic, Punk, bla bla bla~ 
  8. Aku tak tahu melancap tu apa dan cara-cara melancap pun aku tak tahu
  9. Aku tak tahu apa tu threesome, foursome, fetish, bla bla bla~
Naif kan aku?

Korang tahu tak? Budak Form 2 sekarang...
  1. Dah pandai kapel-kapel
  2. Dah pandai pegang-pegang tangan dengan bukan muhrim
  3. Dah pandai main Facebook
  4. Dah ada blog sendiri (Tapi buat macam diari. Benda dalam kelambu pun heboh)
  5. Bukan setakat mengenal kondom. Malahan lubricant pun ada sekali. 
  6. Shisha pun dia hisap. Rokok apatah lagi.
  7. Bukan fesyen je. Menganut lagi fahaman emo segala bagai tu, 
  8. Melancap je tak puas. Kasi rodok dalam vagina gegurlz baru puas.
  9. Bukan setakat tahu apa tu threesome, foursome, fetish. Applikasi pun dibuatnya sekali tanda betul-betul faham maksud istilah tu.
Paling teruk, umur baru 14 tahun. DARA PUN DAH PECAH. Member aku 14 tahun lelaki selisih dengan dia pun bapak dia semacam da.


AKU TAK ADA DARA, AKU ADA MARUAH DIRI, AKU OKAY.

Abah kau. Tanya Pakcik Google apa maksud 'maruah diri'.

Sekian.

17 comments:

Jefri said...

aku masa form2 xtau pun cane rupa vagina apatah lagi penis..*statement mintak pelempang*

dunia akhir zaman uolsss...*terus capai tasbih....

IQBAL ZARIN said...

memg mintak pelempang. aku plak x tau kita punya tu namanya penis. haha

*mencari pakaian formal dan songkok untuk pose calon imam muda*

Jefri said...

eh, ni ada blog yg semalam ko letak fb tuh kan..cantik sgt ppuan tuh..manis, jelita, nampak berpendidikan, calon menantu la tuh. tapi die ngaku penah main kan?

*selepas pulih dari koma beberapa hari kemudian*

isk3...baru besar bijik timun dah gatai meghela macam monyet2 ukm. gituh perumpamaan.

IQBAL ZARIN said...

yup2. aku 14 tahun x pernah beromen. x pernah kapel. hebat ah die. :P

Adien Amran said...

HAHAHA ,, nakal lha pOst nih .. ermm ,, xpe kew letak pOst cam ni .. aq ad bce at blOg yG 10 sebab blOgspOt di banned .. huhhh

Ze_Mhis said...

errrrrr... baru lepas bace blog si polan yang mengaku maen itu.

malu mak tau!!!! mak inesen okeh.

terbaru-->A FRIEND IN NEED let's.help -->WORDLESS WEDNESDAY #1 -->HAMBA ZAMAN SEKARANG: ulasan ringkas

IQBAL ZARIN said...

adien: apebende ni? aku x fhm ape ko cube sampaikan. kenapa dgn post aku?

piah: keh keh keh... jaga kehormatan diri ye...

doyah said...

fetish...nak google jap. keh3

IQBAL ZARIN said...

bongek la doyahh... saje buat2 x tau. hahaha

Adien Amran said...

xde laa .. aku pening kit arini .. huhh .. sOkey2 ..

Unknown said...

apa ye threesome? beberapa tiga ke?erk,naifnye aku x update.muahahaha

IQBAL ZARIN said...

adien: xpe2. hehe

rozuan: ecing!! bahaha

kindergartenlibrary said...

terasa ni .haha

ain akasyah said...

iqbal..entry ni mcm tgh sindir si blog adinda tu je haha air tangan wanita boleh memikat lelaki

IQBAL ZARIN said...

nelly: terasa? oppsss... sila baca disclaimer di atas. hehehe

ainol: org melayu terkenal dengan elemen sindir menyindir. kerana itu yang mengeratkan silaturrahim... *mata ke atas, tangan ke dada*

THE GREEN said...

Assalamualaikum...


ni mesti pasal kes budak tu tulis kat blog dia...siap ngaku dah penah maen..bongok btul!

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

IQBAL ZARIN said...

Waalaikumussalam...


eh, x ckp sesape. ngahaha... (saje buat2 x tau)

happy blogging too!!

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics