expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, June 6, 2011

Seth Tan

Assalamualaikum...

Pengejar trafik akan buat entri pasal Gambit dengan video lucah lite2 beliau dan sikap kurang ajarnya. Aku tak berminat nak buat entri pasal itu sebab ramai sangat buat. Jadi jom beralih pada topik lain.

Seth Tan. Macam SETAN pun ada bunyinya. Cubalah pilih nama elok sikit.

Oh, apa peduli kalau pemilik nama itu kachak kan. SETAN pun boleh jadi BIDADARA... haha...

Nora Elena
Tu dia Seth Tan. Aaron Aziz pemain peranan itu. Patutlah orang dok kecoh je. Besar betul fenomena dia. Sampai perempuan-perempuan gewdicks pun berangan nakkan lelaki seromantik Seth Tan. (Actually korang gilakan Aaron Aziz je)

Maka dialog ini akan terpacul dari mulut mereka yang gewdicks ini:
  1. Ala you ni. Tak Seth la macam ni...
  2. Bie, cuba awak teladani sifat romantik macam Seth...
  3. Awak, kalaulah awak ni sebaik Seth...
  4. Mak, cek nak kawen dengan laki macam Seth. Tak dak laki macam tu, cek rela jadi andartu...
So gewdicks. =_=!

Ni pendapat aku.

Pertamanya, watak Seth itu sangat tidak logik kalau nak diterjemahkan ke alam realiti. Sebab rasanya lelaki zaman sekarang nak romantik-romantik ni dia tak guna dah cara oldschool macam Seth ni buat. Ada ke zaman sekarang orang nak cakap macam ni?:

Seth Tan: Awak. Ada pelangi kat luar ni.
Nora Elena: Tipulah awak ni. Saja je nak mainkan saya.
Seth Tan: Iye. Orang cakap tak nak percaya, 
Nora Elena: Mana?
Seth Tan: Nilah pelangi saya... (merujuk pada wajah Nora Elena)
Nora Elena: (blushing)

Hell no! Geli geleman aku. Haha...

Keduanya,

....
....
....
....

Aku tak tau. tetiba hilang idea. Haha...

Aku baru sekali tengok Nora Elena ni. Bagi aku, ia tak sehebat Adamaya. Walaupun dulu mereka yang gewdicks ini juga tergila-gilakan Adam itu, tapi aku tak lah geli geleman. Sebab skrip yang mereka tuturkan tu menyerupai cara percakapan kita. Tak puitis macam Nora Elena. Sori. Aku sangat geli dengan ayat-ayat drama kalau ia dipertuturkan di alam realiti.

Yes. Adamaya still the best. Nora Elena tak boleh lawan. Haha...

9 comments:

Rozuan Ismail said...

cakap je la ko dengki tak de org nk ckp mcm tu kat ko.haha. aku suka je.muahaha

^ai-mie : 아이-미^ said...

semua org duk kecoh pasal nora elena... tapi aku satu episod pun blom penah tngok lagi... teaser die lagi la... best sgt ke cite ni? i wonder~

IQBAL ZARIN said...

rozuan: x de maknenye!!! ahaha

aimie: aku TERtengok baru sekali. tak menarik minat aku pun. so bagi aku x best. haha

^ai-mie : 아이-미^ said...

haha.. tulah... walaupun org duk kecoh je citer pasal ni, p x tau nape tak rase mcm nak tengok pun...

IQBAL ZARIN said...

bg aku kalau tertengok pastu lekat maknanya best. tp aku x lekat pun. plus mcm aku ckp kt entri tu, ceritanya x realistik pun.

ayu Yusop said...

haha. gewdikss ye? asl cite ni mcm popular sgt eh,sume org dok ckp2. sy tgk mcm tak best jek. tak penah tgk pun. mcm bosan. hehe. typical malay drama :)

IQBAL ZARIN said...

sebab ada aaron aziz. tu yg laku. plus watak seth tan tu romantika de amor sangat. hahaha

ainol akasyah said...

tp bile pk2 balik nape die bg name seth tan ek..mcm nak ke arah ..... hehe xde name lain ke nk bg

JOM BACA DRAMA NORA ELENA VERSI NOVEL..RUGI KALAU TERLEPAS BACA

IQBAL ZARIN said...

entahlah. memg nk dkt2 dgn bunyi tu kan? hahaha

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics