expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, January 7, 2011

Sejuta Cinta Marshanda = Blergh... Whatever...

Assalamualaikum...

Ada dengar cerita. Sinetron Alisa dah nak habis.


Lama gila baru nak habis? Masa aku tengah ambil lesen kereta tahun lepas cerita ni baru tayang. Wau~



Aku sangat tak suka sinetron ini. Sapalah yang letak bertindih dengan Wonderpets kat TV9 tu??? Waaaa~ Tengok wonderpets 1000 kali lagi bagus la dari cerita ni.


At least nilai moral ada jugak. Alisa tu? Hampeh. Berebut dengan mak aku nak tengok. Sudahnya, aku masuk bilik, tidur petang.

Dengar cerita yang Alisa nak habis, happy lah aku. Sekurang-kurangnya aku dapat tengok semula Wonderpets.

Eh, kejap. Bala baru datang~


Tolonglah jangan biar mak aku tengok cerita ni dari start. Please~

Aku dah muak dengan segala yang berasal dari sana. Faham-faham sendiri kenapa aku muak. Lagipun, aku yakin 100% filem dan drama kita tak pernah ditayangkan kat sana. So, kenapa nak terhegeh-hegeh? Bencilah!!

Aku nampak ada orang pakai baju ni masa aku lunch kat kafe Pusanika

Orang dia sendiri pun pangkah sinetron. Kita? Kalau tak berlinang air mata tak sah. Huh!

Eh, orang Malaysia kat poster Sejuta Cinta Marshanda ganti Alisa tu dah tukar warganegara ke? Pergilah duduk sana terus. Tak perlu nak ulang alik balik Malaysia dah. Naik menyampah aku. Macam orang Malaysia tak mau ambik kau bekerja je. Kahwin pun dengan orang sana. Dah tak de pompuan lawa kat Malaysia agaknya. Cakap pun dah hilang bahasa Malaysianya. Elok sangat. Herm~

~selsema membuatkan aku emo~

9 comments:

zaty luvlianncezzz said...

tue la berlambak sgt cta indon.........aduyai >.<

IQBAL ZARIN said...

sangat tak suka dan meluat...

Rozuan Ismail said...

carita tu sangat merepek..yang paling aku benci,bawang merah bawang putih..apa da cerita..tak berkembang minda langsung..bikin panas je.. dah la bertahun-tahun baru habis satu cerita..suka sgt tgk benda yg buang masa..

Wonderpets is better!!

efa said...

byk sgt dh cerita indon skrg kan..btw wonderpets mmg best..apa yg penting kerjasama eceh...best w0o..

IQBAL ZARIN said...

rozuan: betol sgt2! dah la jalan cerita meleret. sia2 je tgk.

efa: mcm aku ckp. wonderpets 1000 kali lagi bagus. haha

hakeem kira said...

haha yang aku tau cerita indon banyak mengarut . unicorn ?pari-pari ? wat de hel

IQBAL ZARIN said...

bukan wat de hel dah. wat de bich terus. merepek!!!

Muhammad Burn said...

Alisa??? haha... mak aku tgk... so tgk la jugak kdg2... geram betul kdg2 watak bebal betul... dah la alisa tu ada misai. perasan x??? haha... lg satu, adik aku cakap, frisco suka makan friskies.hahaha

IQBAL ZARIN said...

sebab dah meluat sgt dng mana2 sinetron, so x pernah perasan yg alisa tu ade misai. hehehe

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics