expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, January 26, 2011

Taip UKM keluar apa?

Assalamualaikum...

Terinspirasi dari member aku, Qusyairi. Maka aku nak buat jugak entri ni tapi gambar semua aku ambik sendiri. Tak de kopipes blog orang.

Bila kita guna Google, biasanya kalau kita taip sesuatu perkataan automatik keluar top 5 carian yang tertinggi. Korang dah tengok kan gambar-gambar terdahulu. Kalau taip 'Melayu', apa yang keluar lepas tu. Faham-faham la ye. Haha~

So aku membuat eksperimen terhadap keyword perkataan universiti. Nak jugak tau kan? Jom tengok apa yang keluar.


UKM
(down dengan u sendiri... :P)

UIA
(kagum sekejap. WAW...)

UM
(sama macam UKM je~)

UiTM
(fikir 2 kali la kalau nak cari pasal dengan diorang)

UPM
(sape lak pegang babi tu?)

UPSI
(jenayah-jenayahlah)

USM
(nama pun APEX university)

UMT
(islamik jugak macam UIA)

UTeM
(campur baur. No komen)

UTM
(tragisnya)

UTP
(isu ucapan raya. Haha)


Hiburan di malam hari. Hehe...

Sekian

10 comments:

Cik Liyana said...

aduhai..macam2..heheee pelajar uniten kat keyword okey..tapi tetiba kat bawah amek kau..huhuhuu

IQBAL ZARIN said...

tu lah. macam2 kan?

faridajir said...

try unikl

IQBAL ZARIN said...

yep2. dah try~

azuha rahimi said...

pelajar usm je yg baek2..kikiki

IQBAL ZARIN said...

err~ no komen. haha

Why Farouk said...

hahahahaha,ganasnyer dak2 uitm!

hakeem kira said...

haha ukm memang terkenal dgan bunuh diri . go zakba go zakba~

effenddy said...

terbaek r bal..

IQBAL ZARIN said...

Why Farouk: ganas! cuaklah nak masuk uitm pasni. hehe~

hakeem kira: go zaaba go! cari lagi org nk bunuh diri! hehe~

bob: sentiasa yg terbaik. haha~

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics