expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, May 23, 2011

Apa salah Nabi Muhammad dan Islam kepada mereka?

Assalamualaikum...

Mari berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

Aku tak faham. Saban hari mereka, yakni kafir laknatullah menghina Nabi kita. Macam-macam perkara mereka lakukan untuk menguji kesabaran umat Islam. Lukis kartun, kutuk Baginda, dan macam-macam lagi.

Apakah salah Nabi kita kepada mereka? Apakah dosa Baginda sampai tergamak mereka menghina sebegitu rupa?

Tak cukup lagi tu. Agama Islam pun dijadikan modal membahan diorang. Ada je hukum hakam Islam yang diorang permainkan. Ada je percubaan nak bakar Al-Quran. Ada je cubaan nak letupkan Kaabah (mungkin ada).

Aku terjumpa satu blog. Blog ni sangat kurang ajar. Nak ke tak nak aku bagi link? Tak payahlah. Tapi terkejut jugaklah. Azan dikatakan seindah lagu Lady Gaga? Astaghfirullah...

Kami tak pernah nak buat segala perkara offensive terhadap agama kamu. Kenapa kamu bertindak sedemikian?

Moga Allah turunkan hidayah kepada manusia yang tersesat itu. :(

4 comments:

Rozuan Ismail said...

orang macam ni saja nak runtuhkan keharmonian.patut kita sula!

IQBAL ZARIN said...

hudud!!!

zida said...

orang kalau nak pecah belahkan islam macam ni laaa. entah apa yang diorang tak puas hati sangat.

kalau orang islam yang buat, harap sangat dapat berubah, tapi kalau orang kafir yang buat, semoga ALLAH memberi balasan setimpal pada dia.

ALLAHUAKBAR!

Salam ikhlas dari Cairo ~

IQBAL ZARIN said...

eloknya semua tu kita doakan diberi hidayah ALLAH. insyaALLAH...

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics