expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, May 4, 2011

Duck Face

Assalamualaikum…

Duck face?

duck

Bukan ini. Tapi gambar bawah ni.

demotivational-poster-0kfwppgomy-DUCK-FACE

Bak kata gambar tu, now everybody can pull it off. Haha…

Comel sangat ke buat macam tu?

Alah, shayerw manerw chumel pown.. besew2 jewww

Palahot kau. Muntah aku tengok.Thumbs down

Tak payah perasan comel sangatlah ye. Terutama awek-awek kat luar sana tu ye. Anda hanya mengundang penyepak pelempang orang je nanti.

Snapshot_20110504

Ni sorang lagi ni. Bajet comel la buat duck face tu?? Korang kenal tak siapa ni? Kalau kenal habaq mai kat aku. Aku nak lempang beliau. Grr~

~jangan serang aku. haha~

6 comments:

nabilah_2908 said...

hahahhaa..trend pada gadis zaman sekarang....

sy sbg seorang perempuan pun tk berkenan...kalau senyum betul2...sure lagi cantik... ;)

IQBAL ZARIN said...

tu lah. kalau nak senyum tu elok2 sikit. sedekah senyum tu biar ikhlas. haha

Rozuan Ismail said...

memang rasa nak lempang je laki tuh,bajet hot plak.haha

IQBAL ZARIN said...

lempang je. haha

Tuan Tanah - Jefri said...

*terus pitam tgk last pic*

IQBAL ZARIN said...

*menelefon 999 secepat mungkin*

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics